Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu, 16 zaworowy
Sześciocylindrowy, w układzie V
Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu
Pojemność skokowa (cm3)
1749
1997
2946
1997
2179
Średnica x skok (mm)
82,7 x 81,4
85 x 88
87 x 82,6
85 x 88
85 x 96
Moc maksymalna w KW wg UE (KM wg DIN)
85/117
100/138
152/210
80/110
98/136
przy obr/min
5500
5750
6000
4000
4000
Moment obrotowy maksymalny w Nm wg UE (kgm wg DIN)
160/16,6
190/20,0
285/30,0
250/26,0
314/32,7
przy obr/min
4000
4100
3750
1750
2000
SKRZYNIA BIEGÓW
Mechaniczna 5 biegowa
Układ kierowniczy
Promień zawracania między krawężnikami (m)
5,9
Zawieszenie - Układ hamulcowy - Opony
Zawieszenie hydroaktywne III generacji - przód
Typu McPherson, stabilizator
Zawieszenie hydroaktywne III generacji - tył
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy.
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy. Elastyczność i amortyzacja zmienne w zależności od warunków jazdy.
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy.
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy. Elastyczność i amortyzacja zmienne w zależności od warunków jazdy.
Autoryzowany Serwis Citroena. Warszawa ul. Łodygowa 23b 03-687 Warszawa Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, części zamienne, blacharstwo, lakiernictowo
Classic Sp. z o.o. dokłada wszelkich starań, aby traktować użytkowników uczciwie i otwarcie, przy uwzględnieniu najlepszych praktyk. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij Polityką Prywatności.