CITROËN C5 BREAK PRESTIGE | |
| 1.8i 16V | 2.0i 16V | 2.0i 16V | 2.0 HDi | 2.2 HDi |
Wersja
| X | X, SX | Sx | X, SX | SX, Exclusive |
Silnik |
Charakterystyka | Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu, 16 zaworowy, benzynowy z wtryskiem wielopunktowym
| Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu, Turbo Diesel HDi, bezpośredni wtrysk paliwa typu Common Rail
| Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu, Turbo Diesel HDi, bezpośredni wtrysk paliwa typu Common Rail, Intercooler powietrze/powietrze 2 wałki wyrównoważające, filtr cząstek stałych |
Pojemność skokowa (cm3) | 1749 | 1997 | 1997 | 1997 | 2179 |
Średnica x skok (mm) | 82,7 x 81,4 | 85 x 88 | 85 x 88 | 85 x 88 | 85 x 96 |
Moc maksymalna w KW wg UE (KM wg DIN) | 85/117 | 100/138 | 100(138)
| 80/110 | 98/136 |
przy obr/min | 5500 | 6000
| 6000 | 4000 | 4000 |
Moment obrotowy maksymalny w Nm wg UE (kgm wg DIN) | 160/16,6 | 190/20,0 | 190(20.0)
| 250/26,0 | 314/32,7 |
przy obr/min | 4000 | 4100 | 4100 | 1750 | 2000 |
SKRZYNIA BIEGÓW | Mechaniczna 5 biegowa | Automatyczna 4 biegi, sterowanie sekwencyjne | Mechaniczna 5 biegowa |
Układ kierowniczy |
Wspomaganie ze zmienną siłą, w funkcji prędkości | + |
Liczba obrotów koła kierownicy pomiędzy skrajnymi położeniami | 3 |
Promień zawracania między krawężnikami (m) | 5,9 |
Zawieszenie - Układ hamulcowy - Opony |
Zawieszenie hydroaktywne III generacji - przód | Typu McPherson, stabilizator |
Zawieszenie hydroaktywne III generacji - tył | Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy.
| Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy. Elastyczność i amortyzacja zmienne w zależności od warunków jazdy.
| Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy.
| Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy. Elastyczność i amortyzacja zmienne w zależności od warunków jazdy.
|
Hamulce | Wspomagane podciśnieniowe |
Przednie | Tarczowe wentylowane |
Tylne | Tarczowe |
ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania | + |
System hamowania awaryjnego | + |
Opony Michelin | 205/65 R15
| 215/55 R16 lub 205/65 R15 |
Masy (kg) |
Masa własna bez kierowcy wg UE | 1371 | 1367 | 1374 | 1438 | 1518 |
Ładowność z (kierowcą) | 600 | 600 | 600 | 600 | 630 |
Dopuszczalna masa całkowita | 1971 | 1967 | 1974 | 2038 | 2148 |
Dopuszczalna masa przyczepy (bez hamulców - z hamulcami) | 720-1300 | 720-1500 | 720-1500 | 750-1500 | 750-1500 |
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy - na bagażnik dachu | 85-75 | 85-75 | 85-75 | 85-75 | 85-75 |
Osiągi (bez pasażerów) |
Prędkość maksymalna (km/godz)
| 193 | 203 | 194 | 187 | 201 |
0-400 m ze startu zatrzymanego(s) | 18 | 17.1 | 18.3 | 18 | 17.6 |
0-1000 m ze startu zatrzymanego (s) | 32.8 | 31.2 | 33.1 | 33.7 | 32.3 |
0-100 km/h (s) | 11.5 | 10 | 11.8 | 11.6 | 10.6 |
Zużycie paliwa w litrach na 100 km |
Cykl miejski | 10.8 | 11.9 | 12.7 | 7.6 | 8.8 |
Cykl pozamiejski | 6.2 | 6.4 | 6.4 | 4.6 | 5.1 |
Wartość uśredniona | 7.9 | 8.4 | 8.7 | 5.7 | 6.5 |
Benzyna bezołowiowa 95 lub 98 RON, zbiornik paliwa 66 litrów | + | + | + | + | + |