CITROËN C5 BREAK |
|
1.8i 16V |
2.0i 16V |
2.0i 16V Auto |
2.0 HDi |
2.2 HDi |
Silnik |
Charakterystyka |
Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu, 16 zaworowy, benzynowy z wtryskiem wielopunktowym
|
Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu, Turbo Diesel HDi, bezpośredni wtrysk paliwa typu Common Rail
|
Czterocylindrowy, rzędowy, usytuowany z przodu w poprzek pojazdu, Turbo Diesel HDi, bezpośredni wtrysk paliwa typu Common Rail, Intercooler powietrze/powietrze 2 wałki wyrównoważające, filtr cząstek stałych |
Pojemność skokowa (cm3) |
1749 |
1997 |
1997 |
1997 |
2179 |
Średnica x skok (mm) |
82,7 x 81,4 |
85 x 88 |
85 x 88 |
85 x 88 |
85 x 96 |
Moc maksymalna w KW wg UE (KM wg DIN) |
85/117 |
100/138 |
100(138)
|
80/110 |
98/136 |
przy obr/min |
5500 |
6000
|
6000 |
4000 |
4000 |
Moment obrotowy maksymalny w Nm wg UE (kgm wg DIN) |
160/16,6 |
190/20,0 |
190(20.0)
|
250/26,0 |
314/32,7 |
przy obr/min |
4000 |
4100 |
4100 |
1750 |
2000 |
SKRZYNIA BIEGÓW |
Mechaniczna 5 biegowa |
Automatyczna 4 biegi, sterowanie sekwencyjne |
Mechaniczna 5 biegowa |
Układ kierowniczy |
Wspomaganie ze zmienną siłą, w funkcji prędkości |
+ |
Liczba obrotów koła kierownicy pomiędzy skrajnymi położeniami |
3 |
Promień zawracania między krawężnikami (m) |
5,9 |
Zawieszenie - Układ hamulcowy - Opony |
Zawieszenie hydroaktywne III generacji - przód |
Typu McPherson, stabilizator |
Zawieszenie hydroaktywne III generacji - tył |
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy.
|
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy. Elastyczność i amortyzacja zmienne w zależności od warunków jazdy.
|
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy.
|
Wahacze wleczone, stabilizator. Prześwit regulowany i niezależny od obciążenia, zmienny w funkcji prędkości i warunków jazdy. Elastyczność i amortyzacja zmienne w zależności od warunków jazdy.
|
Hamulce |
Wspomagane podciśnieniowe |
Przednie |
Tarczowe wentylowane |
Tylne |
Tarczowe |
ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania |
+ |
System hamowania awaryjnego |
+ |
Opony Michelin |
205/65 R15
|
215/55 R16 lub 205/65 R15 |
Masy (kg) |
Masa własna bez kierowcy wg UE |
1371 |
1367 |
1374 |
1438 |
1518 |
Ładowność z (kierowcą) |
600 |
600 |
600 |
600 |
630 |
Dopuszczalna masa całkowita |
1971 |
1967 |
1974 |
2038 |
2148 |
Dopuszczalna masa przyczepy (bez hamulców - z hamulcami) |
720-1300 |
720-1500 |
720-1500 |
750-1500 |
750-1500 |
Dopuszczalny nacisk na hak holowniczy - na bagażnik dachu |
85-75 |
85-75 |
85-75 |
85-75 |
85-75 |
Osiągi (bez pasażerów) |
Prędkość maksymalna (km/godz)
|
193 |
203 |
194 |
187 |
201 |
0-400 m ze startu zatrzymanego(s) |
18 |
17.1 |
18.3 |
18 |
17.6 |
0-1000 m ze startu zatrzymanego (s) |
32.8 |
31.2 |
33.1 |
33.7 |
32.3 |
0-100 km/h (s) |
11.5 |
10 |
11.8 |
11.6 |
10.6 |
Zużycie paliwa w litrach na 100 km |
Cykl miejski |
10.8 |
11.9 |
12.7 |
7.6 |
8.8 |
Cykl pozamiejski |
6.2 |
6.4 |
6.4 |
4.6 |
5.1 |
Wartość uśredniona |
7.9 |
8.4 |
8.7 |
5.7 |
6.5 |
Benzyna bezołowiowa 95 lub 98 RON, zbiornik paliwa 66 litrów |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |